Tölgyesi Írisz

Tölgyesi Írisz

Képzettsége:

  • Asram Jóga Stúdió 2009-es évfolyam Oktatók: Kádár Zoltán, Papp József, Mezősi Anna
  • Gerinc Jóga – Bene Máté
  • Ozoana Íveld újra testtartásjavító módszer – Ozoana method
  • Jógakerék – Asram Jóga Stúdió
  • Fasciális jóga flow – Samadhi Jóga Stúdió
  • SUP Jóga – SUPport-Hungary

Óratípusa: Fasciális jóga, Jógakerék

10 éve foglalkozom jóga oktatással és jóga programok szervezésével. Csoportban és egyénileg egyaránt tanítok. Azok közé az elhivatott jóga tanárok közé tartozom, akiknek a jóga nem egy távoli spirituális dolog és nem is “csak” egy divatos mozgásforma, hanem egy a mindennapokat mélyen átitató életmód. 

Kurzusaimon arra törekszem, hogy a 21. század embere rátaláljon a mozgás és légzés örömére, fizikális és mentális egészségének kulcsára, a jóga több ezer éves tudománya által.

Hiszem, hogy a jóga rendszeres gyakorlása és egészségmegőrző hatása beépíthető a mindennapi életbe, eredménye pedig nem más, hogy sokáig boldogan élünk!

Óráimon jógafilozófiára, egészséges életmód tanácsokra, pontos, precíz instrukciókra és 108% figyelemre számíthatsz. Gondot fordítok a jóga ászának részleteinek kitisztázására, legyen szó statikus gyakorlásról vagy ringató flowról. Megvilágítom, hogy a jógaszőnyegen megszerzett tapasztalatokat, hogyan kamatoztathatod a hétköznapokban.

Jógakerék:

A jógakerék használata különösen jó azoknak, akik sokat ülnek, görnyednek a nap során, mert a kerék átmasszírozza az egész gerincet, helyretéve a csigolyákat és az összehúzódott izmokat. 

Tökéletes gerinc mobilizációs eszköz, segíti a hátrahajlásokat és fejleszti a mellkasnyitó gyakorlatokat. Használatával a test rugalmasabbá és hajlékonyabbá válik.

A jógakerekes gyakorlás nagyban javítja a koncentrációt és az egyensúly érzéket. A keréken egyensúlyozva tréningezzük a mélyizmokat és az egyensúly szerveket. Támogatja az egyhegyű gyakorlást, hiszen a keréken minden póz egyensúlypóznak minősül, így a figyelem összpontosul az adott ászanára. A jógakerék órákon mindenki a saját tudásának megfelelően gyakorol és így hozzuk ki magunkból a maximumot! A foglalkozás előzetes jógatudást nem igényel.

Várunk a jógakerék órákon, ha:

– Megtapasztalnád a jógagyakorlás egy új dimenzióját

– Kedvelt az eszközös órákat

– Fejleszteni szeretnéd a gerinced mozgékonyságát

– Játékos, kihívásokkal teli órára vágysz

Fasciális jóga:

A jóga egészségessé tesz, erősíti az immunrendszeredet és megtanít egységbe kerülni saját magaddal! 

A fascia szemlélettel gyakorolt jóga órán a testben húzódó fascia láncolatokkal dolgozunk, tudatosan nyújtva és aktiválva őket. Cél, hogy a mozdulat harmonikus legyen és növeljük a mozgástartományt. Így a test kiszabadul a megszokott testhelyzetekből és hajlékonyabbá válik.

Áramló, dinamikus gyakorlás frissít, lazít, egészségessé, rugalmassá és erőssé teszi a testet. Beindítja az áramlást fizikai és energetikai szinten. 
A jógaszőnyegen megélt tapasztalatok tovább kísérnek, kiegyensúlyozottá, jókedvűvé tesznek!

Ez a jellegű gyakorlás kezdők számára is teljesen érthető és élvezhető, a haladó gyakorlóknak pedig új dimenziót nyit a jógában.

Tarts velünk, ha:

– Kíváncsi vagy a testben húzódó mélyebb összefüggésekre

– Kedveled a tematikus órákat

– Szeretnél hajlékonyabb lenni

– Sokat ülsz, görnyedsz és hátfájással küzdesz

Várlak szeretettel!

 

 

Tölgyesi Írisz órái a héten: