Stresszmentes egyensúly jógával

2020. április 20-tól | HÉTFŐNKÉNT 18:00-19:30 | DR. SZILÁGYI-NAGY ILDIKÓ

Oktató: Dr. Szilágyi-Nagy Ildikó

A tanfolyam díja: 25 900 Ft / 10 alkalom

Kezdési időpont: 2020. április 20., hétfő 18:00

Helyszín: ONLINE

Neked megvolt már a “sorstól a büdös nagy pofon”? Ha igen, akkor tudod, milyen hasznos ilyenkor, ha képes vagy mozgósítani belső erőforrásodat. Azt figyeltem meg, az emberek többsége krízishelyzetben akar elkezdeni gyakorolni jógát, relaxációt, meditációt. Ilyenkor sem késő, de fokozottan stresszes élethelyzetben új, kifinomult módszereket elsajátítani kihívás.

Ezen a tanfolyamon a jóga stresszcsökkentő oldalára tesszük a hangsúlyt. A folyamatos jógagyakorlás hatására csökken a stresszre adott biokémiai válaszod, így nyugodtabbnak, kiegyensúlyozottabbnak érzed magad. Az ellazult hozzáállás abban segít, hogy életed visszatérjen a kiegyensúlyozott középútra. Lelki egyensúlyod jól hat fizikai egészségedre is.  Sokoldalúan használható eszközöket kapsz, melyeket idődhöz, élethelyzetedhez igazítva tudsz hazavinni az otthoni gyakorlásra.

Az órákon a következőket kapod

Tisztító légzések: ne fojtsd el, inkább lélegezd ki!

Bemelegítés: Ezzel a kriya és ásana sorozattal a minimum erőfeszítéssel maximum eredményt érsz el.

A nyak és vállöv lazítása, nyújtása: A stresszből származó izomfeszültség leginkább a nyakban és vállövben jelenik meg. Óriási megkönnyebbülés negyed óra alatt!

Arc ellazítása, arctorna: Az arc, a kéz és a lábfej ellazítása automatikusan nyugtató hatással jár. Arcizmaid tonizáltabbá válnak, ráncaid simulnak.

Gondoskodás a gerincről: Ászanasorozatunkban a gerincet minden mozgásirányban megdolgoztatod, kiemelten a szív csakra területére fókuszálva, hogy ezzel is csökkenjen a stressz hatása.

Relaxációs gyakorlatok: Az órán megtanulhatod, hogyan lazítsd el az elmét és a testet figyelmed és légzésed segítségével. Ahol a figyelem, ott a prána (életerő).

Óriási adottságnak tartom, ha valaki képes ellazulni, pihenni, amikor a szervezetének szüksége van rá. Ehelyett azonban sokan vagyunk, akik, az általános nyugati életmód miatt, állandó pörgésben vagyunk. A túl sok tudati mozgás és változás, előbb-utóbb kimerültséghez, kiégéshez, kibillenéshez vezet. A pihenést és az ellazulást azonban meg lehet tanulni, és érdemes is! Úgy gondolom, a pihenés nem luxus, hanem alapvető emberi szükséglet, mint a víz vagy az étel. Így a betegségek megelőzhetők, és bármilyen terápia hatékonysága növelhető.

A tanfolyam neked ajánlott, ha

  • Nem probléma számodra felpörögni, de nehezen pihensz.
  • Nap végén is rohannak a gondolataid, a lábad nehéz, a szemed fáradt, az izmaid feszültek.
  • Kiégettnek érzed magad.
  • Sokszor feszült az arcod.
  • Alvásproblémáid vannak.
  • Emésztési problémák kínoznak.
  • Libidó-zavarokkal küzdesz.
  • Autoimmun stresszbetegséged van (vagy a családodban felbukkant).
  • Visszatérő urogenitális gyulladástól szenvedsz.
  • Nyakad, vállad merev vagy fáj.
  • Helyre szeretnéd hozni magad, és tartós eredményre vágysz.
  • Testtudatodat, erőnlétedet, hajlékonyságodat szeretnéd fejleszteni lépésről-lépésre, túleröltetés nélkül, mert pl. merevek az ízületeid, vagy lábadozás periódusában vagy.
  • Szeretnéd elmélyíteni a jógagyakorlásod a tudatosság által, így mentális- és fizikai szinten is többet kihozni belőle.
  • Pihenni szeretnél hétfő este, hogy biztos alappal induljon a hét.

Köszönöm, ha a tanfolyamon segíthetek neked a jóga eszközeivel abban, hogy képes legyél pihenni, feltöltődni. A belső erőforrás mindig rendelkezésedre áll. Szeretettel várlak.