Relaxáció és stresszoldás videós tanfolyam

Valter Éva kismama és babás jóga oktató

Csomagban:

8 lecke, 90 perc / alkalom

ÁR: 16.000 forint

összesen 720 perc, 30% elmélet – 70% gyakorlat + jegyzet

Ez a tanfolyam praktikus gyakorlati és könnyen hasznosítható elméleti elemeket tartalmaz, egy szisztematikusan felépített tanfolyami keretben.

A személyes fejlődés támogatásaként a tanfolyam ideje alatt biztosított az egyéni (online) konzultáció és egy írásos jegyzet, ezzel is segítve az otthoni gyakorlás kialakítását.

Nem igényel semmilyen előképzettséget, vagy jártasságot a különböző rendszerekben. Célja, hogy felismerjük életünkben azokat a területeket, ahol feszültté válunk (fizikai és mentális szinten is), az így  keletkezett feszültségeket egyszerű és jól működő technikákkal oldani tudjuk (megtanulni lazítani).

Hiszen a stressz a mindennapjaink része, de nem mindegy milyen mértékben engedjük hogy az általa kiváltott hatások befolyásolják életünket. Illetve fontos, hogy rendelkezzünk a számunkra legmegfelelőbb eszközökkel, hogy a már kialakult/felgyülemlett feszültséget hatékonyan oldani tudjuk. Ilyen egyszerűen elsajátítható gyakorlat például a relaxáció is, amely amellett, hogy oldja a fizikai és szellemi feszültséget, pihentebbé és energikusabbá is tesz, fejleszti az önismeretet, a koncentrációt és a testtudatosság.

A különböző relaxációs technikák mellett kiemelt szerepet kapnak a fizikai előkészítő-, légző-, idegrendszer hangoló-, és megkülönböztető (pl. feszültséget az ellazultságtól) és jelenlét gyakorlatok.

Kiemelten foglalkozunk:
– a test fizikai feszültségeinek oldásával
– érzelmi és mentális feszültségek felismerése, elengedése
– relaxációs gyakorlatok, mélyrelaxáció
– ellazulást támogató légzőgyakorlatok
– önismeret
– otthoni gyakorlás felépitése
– elmélet, beszélgetés

Milyen hatása van rendszeres gyakorlásának?
– erősíti az immunrendszert, oldja a stresszt, növeli a vitalitást-teherbírást, hozzásegít a pihentetőbb alváshoz, fejleszti a koncentrációt, jótékonyan hat a keringésre, a hormonrendszerre, az emésztésre.

– összeszedetté tesz, fejleszti az önismeretet és a személyiséget; javítja a kapcsolatrendszert, csökkenti az aggódást-túlgondolkodást; átláthatóbbá és tudatosabbá válnak döntési folyamataink, elégedettebbé, kiegyensúlyozottabbá, örömtelibbé és békésebbé tesz.

Tetszett a cikk? Oszd meg ismerőseiddel, hogy ők is elolvashassák!

 

 

Ingyenes betekintő

 

 

Ingyenes betekintő

 

 

Ingyenes betekintő