Pilates

PILATES A JÓ KÖZÉRZETÉRT! 

Formálni akarod az alakodat?

Ha a válaszod igen, akkor itt a helyed közöttünk!
Tíz alkalom után már másként érzed magad a bőrödben!
Ha húsz alkalmat is adsz magadnak, a tested határozottan és láthatóan izmosodni kezd!
harmincadik foglalkozás után, pedig magadon is megtapasztalhatod ennek a módszernek az alakformáló hatását.

Mi is az a Pilates?

Nem varázsszó. Olyan mozgásrendszer, amely a törzsizmok nyújtására, erősítésére koncentrálva, tetőtől-talpig átmozgat. Lassan végrehajtott, kecses mozdulatsorok jellemzik, ahol a gyakorlatok egymásra épülve, egymást erősítve fejtik ki hatásukat. A mozgást kiegészíti – azzal harmonikus egységet alkot- a speciális légvétel, amely fokozza a koncentrációt és a hatékonyságot.

A Pilates-gyakorlatok segítségével ízületeid mozgékonyabbá, egészségesebbé válnak, a tartáshibák és a mozgásszervi panaszok csökkenek, ideális esetben megszűnnek. Gerincoszlopod fiatalos és rugalmas marad.

Nálunk 5 féle Pilates órából választhatsz:

 

1. Pilates Power:

Kilencven perc közepesen intenzív testedzés, amelyben az erősítő és nyújtó gyakorlatok váltakozásával folyamatos izommunkát végzel. Így éred el az optimális hatást, rugalmas, erős, egészséges izomzatot építve.

2. Alakformáló Pilates:

60 perc közepesen intenzív testedzés kifejezetten a has, hát és a medence környéki izmok nyújtására és erősítésére. Csak talajonvégzett gyakorlatsorokból tevődik össze.

3. Zsírégető Pilates:

60 perces intenzív testedzés, melyben az állásban végzett gyakorlatok dominálnak. Az egyszerre több izomcsoportot átmozgató gyakorlatok segítségével emelkedik a pulzus a megfelelő zsírégető tartományba. Az óra egy hatékony hasizom erősítő blokkal zárul.

4. Pilates Flow:

Pilates Flow 60 perces intenzív testedzés, amelyben a mozgás harmonikus áramoltatásával több gyakorlat összekapcsolásával, (a pihenő idők lecsökkentésével) folyamatos erőteljes izommunkát végzel.

5. Lebegő Pilates:

Az Lebegő Pilates egy felfüggesztett selyemhinta segítségével végzendő, különleges edzésforma, amely extra módon erősíti és nyújtja az izomzatodat olyan speciális gyakorlatok segítségével, amelyeket egyéb órákon nem találhatsz. A gyakorlatok nemcsak nagyon hatékonyak, hanem érdekesek, játékosak és változatosak is.

A mozgásanyagában fellelhető – fordított testhelyzetekben végzendő – gyakorlatok fiatalon tartják a gerincoszlopot, fokozzák a vérkeringést, a lebegő gyakorlatok pedig segítséget nyújtanak a stressz levezetésében és a relaxációban.

Pilates oktatónk: Kontár Marianna

Aktuális Pilates tanfolyamok

Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Pilates órák a héten

<< Előző hétKövetkező hét >>2018. szeptember 17. hétfő -- 2018. szeptember 23. vasárnap
<< Előző hétKövetkező hét >>2018. szeptember 17. hétfő -- 2018. szeptember 23. vasárnap
CLOSE
CLOSE