gerinctorna

PREVENTÍV GERINCTORNA SMR HENGERREL

Az emberek többségének – életkortól és nemtől függetlenül – a mindennapos terhelésből adódóan nyaki, deréktáji és háti fájdalmai jelentkezhetnek. Ezek a problémák megelőzhetők vagy kezelhetők gerinctorna segítségével.

A nyújtás és lazítás módszerével a gerinc tartó és mobilizáló funkciója helyreállítható illetve karbantartható.

  • Emellett szükséges az esetlegesen elgyengült háti és keresztcsonti részek rendszeres erősítése.
  • Ugyancsak fontos a hasizom erősítése, mivel a gerinc előlről történő megtámasztásában jelentős szerepe van

A lassú, légzéssel kombinált, kellemes zenére végzett gyakorlatok könnyen elsajátíthatók.  A kontrollált, tudatosan végzett mozgások növelik a foglalkozások hatékonyságát.

A szakszerű önmasszás (SMR henger) segít megelőzni az izom-és ízületi panaszok kialakulását és gyorsítja a rehabilitációt.

  • Csökkennek a krónikus gerinc-, ízületi és- izompanaszok.
  • Segít a narancsbőr elleni küzdelemben.

Az órák menete

  1. Bemelegítés SMR hengerrel
    Az eszköz használatával javul az adott terület vérellátása, rugalmasabbá válik az izompólya, ezáltal elkerülhetők a sérülések, továbbá növekszik az ízületek mozgástartománya.
  2. A foglalkozás fő részében változatos módon (kézisúlyzó, gumi expander, fitness labda) leghatékonyabb gyakorlatokkal erősítjük és nyújtjuk izmainkat.
  3. Levezetésként ismét használjuk az SMR hengert, mely segítségével lazítjuk és nyújtjuk az izmokat megelőzve az izomláz, a letapadások és a krónikus feszességek kialakulását.

A foglalkozást tartja: Borbély-Kontár Marianna

 

 

Gerinctorna órák

[events_list paging=1 limit=5 category=117 scope=0 showperiod=daily]