Astanga Jóga

Az Astanga jóga ma is gyakorolt formája T. Krishnamacharya egyik tanítványának, Sri K. Pattabhi Jois-nak köszönhetően vált ismertté az egész világon.

A hatha jógának e speciális irányzata, több kötött gyakorlatsorból áll, melyek kitartó, rendszeres gyakorlása helyreállítja a fizikai test egészségét, egyensúlyát, tisztítja, méregteleníti a testet és az idegrendszert.

A gyakorlás főbb princípiumai a speciális, mély légzéssel összehangolt mozgás (vinyásza) az energetikai zárak (bandha) és a fókuszpontok (dristi). Mindezek együttes használata az ászanák kötött sorrendjének gyakorlása során beindítják a test tisztulási folyamatait és segítenek lecsendesíteni az elmét. Dinamikus, erőteljes, ugyanakkor lágy gyakorlás is, egyfajta mozgásos meditáció, életkortól, fizikai képességektől függetlenül bárki számára gyakorolható.

Az astanga jógát tradicionálisan mysore stílusban oktatják, ami bár csoportban zalik, mégis a leginkább személyre szabott módja a fejlődésnek. Az oktató verbálisan és érintéssel egyaránt igazít és informál, minden egyes gyakorlót a saját ütemében, biztonsággal vezetve végig a gyakorláson.

 

Astanga Jóga oktatóink

 

Nadia Abdulwahab

Ashtanga Jóga oktató

Poroszlai Eszter

Ashtanga Jóga oktató

Lágler Krisztián

Astanga Jóga ászana oktató

Székely Tímea

Ashtanga Jóga oktató

 

Astanga Jóga órák a héten

<< Előző hétKövetkező hét >>2017. november 20. hétfő -- 2017. november 26. vasárnap
<< Előző hétKövetkező hét >>2017. november 20. hétfő -- 2017. november 26. vasárnap