Iyengar Jóga (1-2. szint)

Kezdés: 2018.02.14. (szerda) - 07:00 - 08:30 | Helyszín: Blaha INDRA terem | Oktató: BENCZE ATTILA

A reggeli gyakorlásokon fokozatosan haladunk a stabil alapot hozó álló pózoktól a komplexebb ászanák felé. Reggel az elme frissebb, a test viszont kevésbé rugalmas a többórás alvás után: ennek figyelembe vételével van összeállítva az aktuális ászana szekvencia.
Fő pontok, amelyek gyakran előkerülnek majd:
  • A test egyvonalúsága
  • Ászanák pontos, biztonságos kivitelezése egyéni adottság szerint
  • Légzés csendesen tartása
Mind az öt ászana csoportból veszünk pózokat (álló, előrenyújtás, hátranyújtás, gerinccsavarás, fordított).
A gyakorlás elején mindig rövid elcsendesedés, a végén pihentető Savasana van. Az Iyengar metódusban előszeretettel használt jógaeszközöket is használjuk, de csak mikor valóban szükséges.
Aki még csak most kezd jógázni, vagy más jógametódus után az Iyengar módszert is kipróbálná, azt is szívesen látom – a pózok rávezető elemeivel fokozatosan tud majd erősödni a gyakorlásban.