Pilates – Alakformálás

Kezdés: 2017.09.13. (szerda) - 17:00 - 18:00 | Helyszín: Blaha BRAHMA terem | Oktató: KONTÁR MARIANNA


keklotusz2-20PILATES A JÓ KÖZÉRZETÉRT!

60 perc közepesen intenzív testedzés kifejezetten a has, hát és a medence környéki izmok nyújtására és erősítésére. Csak talajon végzett gyakorlatsorokból tevődik össze.

 

Tíz alkalom után már másként érzed magad a bőrödben!
Ha húsz alkalmat is adsz magadnak, a tested határozottan és láthatóan izmosodni kezd!
A harmincadik foglalkozás után, pedig magadon is megtapasztalhatod ennek a módszernek az alakformáló hatását.

Mi is az a Pilates?

Nem varázsszó. Olyan mozgásrendszer, amely a törzsizmok nyújtására, erősítésére koncentrálva, tetőtől-talpig átmozgat. Lassan végrehajtott, kecses mozdulatsorok jellemzik, ahol a gyakorlatok egymásra épülve, egymást erősítve fejtik ki hatásukat. A mozgást kiegészíti – azzal harmonikus egységet alkot- a speciális légvétel, amely fokozza a koncentrációt és a hatékonyságot.
A Pilates-gyakorlatok segítségével ízületeid mozgékonyabbá, egészségesebbé válnak, a tartáshibák és a mozgásszervi panaszok csökkenek, ideális esetben megszűnnek. Gerincoszlopod fiatalos és rugalmas marad.

Alakformáló Pilates

60 perc közepesen intenzív testedzés kifejezetten a has, hát és a medence környéki izmok nyújtására és erősítésére. Csak talajonvégzett gyakorlatsorokból tevődik össze.

 

 

 

Erre az órára már nem tudsz bejelentkezni, várunk szeretettel legközelebb!
Erre az órára már nem tudsz bejelentkezni, várunk szeretettel legközelebb!